Julborden är igång

Ikväll har jag och min familj varit och ätit det första julbordet för detta år. Vi hade förmånen att få äta på Kungsholmen (ww.kungsholmen.net). Helt fantastiskt mysigt var det. Ett lagom stort julbord. Med en lagom blandning av allt som ska finnas. Det som jag så här i efterhand minns mest var en "röra" med rökt fisk. Oj vad god den var.
Erics tålamod är definitivt mindre idag än för några månader sedan. Men efter omständigheterna tycker jag att han skötte sig bra. Han satt inte still men var inte till besvär för andra gäster vad det verkade.
En skön kväll går nu mot sitt slut så får vi se vad morgondagen har att erbjuda.

/Madeleine Böhnke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0