Laddat batteri. Nu kör vi!

Det var helt fantastiskt roligt att vara tillbaka på jobbet idag! Det är verkligen inte alla som har så bra personal som jag har på Skoglund Reklam. Tänk att komma tillbaka och allt flyter på. Dom har gjort en massa bra saker åt kunder men även åt oss som företag.
Nu är det en mjukstart denna vecka för mig. Jobbar idag och imorgon för att sedan åka med en av dom anställda på mässa i Jönköping. Det ska bli roligt att se nyheterna för hösten. Nästa vecka så ska jag med och montera skyltar åt ett företag som ska öppna filial i Söderhamn. Det ska även det bli intressant. Det har jag ju aldrig gjort förut. Men nu med ett företag mindre kan jag få möjlighet att lära mig så mycket mer om Skoglunds saker. Vilket jag med spänning ser fram emot.
Planerna för julklapparna är igång även om det kommer att komma mer saker på mässan så är det grovplanerat redan före.
Nu är det sovdags och ladda för morgondagen så batteriet är på topp för att färdigställa ett anbud!

/Madeleine Böhnke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0