Vackra Sverige


Har du rest runt i Sverige? Det är ju helt fantastiskt vackert. Just nu befinner sig Eric och jag i Storsand utanför Ånge. Campingen ligger precis vid vattnet. Vår husvagn står parkerad 7 meter från strandkanten. Tänk att man kan få den möjligheten att "låna" mark så här och njuta av utsikten.



På väg till Ånge idag åkte vi upp till Getberget som var en fantastisk utisktsplats. Som tur var det två äldre par där som kunde ta en bild på mig och Eric framför den fantastiska utsikten som var där!



Igår och idag hade jag förmånen att träffa några av mina släktingar. Jätte kul att träffa dom även om det var alldelles för kort. Men det var ju oplanerat så då är man tacksam för möjligheten att få träffa dom. Det är underbart med släkt. Oavsett om man känner dom bra eller inte så kan man umgås med dom. Och få intressant information om sin historia. Det är nog från min far som jag har lärt mig att uppskatta släkten. Vore det inte för släkten så hade min far inte varit i livet idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0